دانلود بهترین های کامپوتر و موبایل

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا

دانلود بهترین های کامپوتر و موبایل

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا دانلود تلگرام

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 اولین بازی اندروید با بیش از یک میلیارد دانلود کدام بازی است؟
 
تنوع بازی‌های اندروید و iOS بسیار گسترده شده است و کاربران به بازی‌های مختلفی علاقه نشان داده‌اند. اما دراین‌بین برخی بازی‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده‌اند و بیشترین دانلود را توسط کاربران داشته‌اند. بازی‌های رقابتی، بازی‌های جنگی و بازی‌های مسابقه‌ای از محبوب‌ترین سری بازی‌ها هستند که توجه کاربران زیادی را به خود جلب می‌کنند. در این مطلب سعی داریم به معرفی اولین و تنها بازی اندروید بپردازیم که بیش از یک میلیارد بار توسط کاربران دانلود شده و تاکنون یک میلیارد دانلود را در گوگل پلی ثبت کرده است.

  • زهرا افشار
  • ۰
  • ۰

بازی های مناسب برای کودکان

 

 

بازی های مناسب برای کودکان

 

خب این یک پدیده مشخص است و همه ما می دانیم که هر کودکی از همان ماه های اولیه تولد نیاز به بازی کردن و سرگرمی دارد که گاهی رفته رفته این نیاز شدیدتر می شود و کودک نیاز بیشتری به بازی کردن و سرگرمی دارد اما چه بازی مناسب کدام سن است ؟

ویا اینکه چگونه با بازی کردن باید استعددکودک خود را کشف کنیم؟

شاید قبولش تا حدی مشکل باشد اما برخی از بازی ها نقش به سزایی در کشف استعداد کودک و زندگی آینده او در اجتماع دارد چون بعضی از این بازی ها شخصیت کودک را تا حدی شکل می دهد وباعث رشد ذهنی کودک می شود و حتی باعث کسب مهارت هایی هم در کودک می شود و البته همه ی این ها زمانی میسر می شود که بازی ها مناسب سن کودک انتخاب شود.

  • زهرا افشار
  • ۰
  • ۰

شبکه اجتماعی واتساپ و نسخه غیر رسمی جی بی واتساپ

واتساپ - جی بی واتساپ

نرم افزار پیام رسان واتساپ یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای شبکه اجتماعی و مسنجر برای سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید و iOS می باشد. واتس اپ در اپ استور بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است و هم اکنون جزو یکی پرطرفدارترین برنامه های مسنجر در جهان به شمار می رود.

شما می توانید با دانلود برنامه واتس آپ از تمامی امکانات پیام رسانی این نرم افزار به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به ثبت نام بهره بجویید. شما می توانید به راحتی با دوستان و مخاطبان گوشی خود چت کنید و پیام متنی و صوتی بفرستید و انواع فایل ها و عکس ها را به دوستان خود ارسال نمایید.همچنین شما می توانید تماس های صوتی و تصویری با کیفیت و کاملا رایگان با دوستان و اعضای خانواده خود در سراسر جهان برقرار سازید و بدین گونه از هزینه های بالای تلفن اجتناب کنید و فقط با داشتن یک اتصال اینترنتی و با صرف هزینه اندک اتصال تمامی این موارد در دسترس خواهد بود.

در کشور ما نیز whatsapp یکی از محبوب ترین نرم افزار های پیام رسان به شمار می رود و بسیاری از هموطنان ما برای پیامرسانی از این مسنجر قدرتمند استفاده می کنند. در کنار نسخه رسمی و اصلی واتساپ نسخه های غیر رسمی از واتساپ نیز برای اندروید منتشر شده است که جی بی واتساپ – GBWhatsapp یکی از آنها می باشد. این نسخه غیر رسمی ( جی بی واتساپ ) از واتس اپ نه تنها نسبت به نسخه اصلی واتس اپ هیچ کم و کاستی ندارد بلکه امکانات خیلی بیشتری نسبت به نسخه اصلی برنامه دارد.

شما با دانلود جی بی واتساپ و نصب آن می توانید همزمان از دو اکانت واتساپ در گوشی خود استفاده کنید و به علاوه از امکاناتی چون امکان مشاهده رسانه ها بدون دانلود آن ها ، تم های متنوع جهت تغییر ظاهر برنامه ، ارسال عکس با کیفیت بالاتر و .... بهره مند شوید.

  • زهرا افشار
  • ۰
  • ۰

بازی critical ops:

بازی critical ops:

مقدمه:

با جستجوی کوتاهی در فضای اینترنت، حجم عظیمی از انواع مختلف بازی های کامپیوتری را خواهید دید که همه آنها از نظر کودکان دوست داشتنی هستند. اما اینکه کدام یک از آنها تأثیر مثبت بر رشد و خلاقیت فکری و ذهنی افراد و مخصوصاً کودکان می گذارند مهم است. پژوهش های مختلف این نتیجه را نشان می دهد که کودکان پسر علاقه بیشتری به بازی های گروهی آنلاین از خود نشان می دهند. این بازی ها به تقویت انواع مهارت های دیداری، مهارت های اجتماعی و دوست یابی، تمرکز، رقابت سالم و حل مسأله از جمله مزیت های این بازی ها بشمار می روند. به همین منظور در ادامه یکی از بهترین بازی های گروهی اندروید آنلاین را به شما معرفی می کنیم.

بازی critical ops:

یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اندرویدی که بصورت گروهی می توانید انجام دهید critical opsمی باشد. این بازی با نظرسنجی کاربران فضای مجازی و کارشناسان حوزه بازی انتخاب شده است.

  • زهرا افشار