دانلود بهترین های کامپوتر و موبایل

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا

دانلود بهترین های کامپوتر و موبایل

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا دانلود تلگرام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بازی critical ops:

بازی critical ops:

مقدمه:

با جستجوی کوتاهی در فضای اینترنت، حجم عظیمی از انواع مختلف بازی های کامپیوتری را خواهید دید که همه آنها از نظر کودکان دوست داشتنی هستند. اما اینکه کدام یک از آنها تأثیر مثبت بر رشد و خلاقیت فکری و ذهنی افراد و مخصوصاً کودکان می گذارند مهم است. پژوهش های مختلف این نتیجه را نشان می دهد که کودکان پسر علاقه بیشتری به بازی های گروهی آنلاین از خود نشان می دهند. این بازی ها به تقویت انواع مهارت های دیداری، مهارت های اجتماعی و دوست یابی، تمرکز، رقابت سالم و حل مسأله از جمله مزیت های این بازی ها بشمار می روند. به همین منظور در ادامه یکی از بهترین بازی های گروهی اندروید آنلاین را به شما معرفی می کنیم.

بازی critical ops:

یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اندرویدی که بصورت گروهی می توانید انجام دهید critical opsمی باشد. این بازی با نظرسنجی کاربران فضای مجازی و کارشناسان حوزه بازی انتخاب شده است.

تیراندازی عملیات بحرانی عنوان فارسی این بازی است. برای این بازی به اندروید ۴٫۴ و بالاتر نیاز دارید که طبق سفارش متخصصین، این بازی بعلت خشونتی که دارد برای افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود. بازی Critical Ops همچنان در حال توسعه است.
در مورد این بازی بدانید:
در این بازی شما شاهد یک نبرد هیجان انگیز از تاکتیک های نیروهای گروه ویژه خواهید بود. البته شما در نقش تروریست هم می توانید بازی کنید که در این صورت باید با نیرو های گروه ویژه مبارزه کنید. امکان بازی در مپ های مختلفی از قبیل خیابان, سازه های نیمه کاره و دیگر مکان های منحصر به فرد فراهم شده است. حتی یک لحظه هم از بازی غافل نشوید چرا که هر لحظه ممکن است دشمنان, شما را سورپرایز کنند! پس با دقت به اطراف نگاه کنید و حرکات دشمنان خود را پیش بینی کنید و اولین کسی باشید که به سر دشمن خود شلیک می کند. این بازی واقعا زیباست.


مشخصات این بازی:


•    قابلیت درگیری و دعوا با دیگر کاربران
•    دارای دو تیم ضد تروریستی و تروریست ها
•    وجود اسلحه های مختلف و قابلیت انتخاب آن ها
•    امکان مبارزه با دیگر بازیکنان
•    وجود نقشه های مختلف
•    گرافیک فوق العاده زیبا و خیره کننده

  • ۹۸/۰۵/۰۹
  • زهرا افشار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی