دانلود بهترین های کامپوتر و موبایل

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا

دانلود بهترین های کامپوتر و موبایل

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا دانلود تلگرام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

امن‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۹


مرسدس بنز مدل کلاس A ـ بهترین خودرو خانوادگی کوچک

در میان "خودروهای خانوادگی کوچک"مرسدس بنز کلاس A به عنوان بهترین خودرو در رتبه اول قرار گرفته است. فن‌آوری ایمنی این خودرو در سوانح رانندگی با ضریب ۹۶درصد حافظ جان سرنشین بزرگسال است. علاوه بر آن بنز کلاس A دارای فن‌آوری پیشرفته ترمز، فن‌آوری اخطار همیار راننده به هنگام انحراف از خطوط یا خستگی راننده می‌باشد.

فورد فوکوس در رتبه دوم

جدیدترین فورد فوکوس به لحاظ ایمنی رتبه دوم را از آن خود کرده است: با ۲ دوربین، ۳ سیستم رادار و ۱۲ حسگر. در میان دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو می توان به ترمز خودکار آن اشاره کرد. به علاوه فورد جدید مجهز به سیستم نمایشگر هوشمند و دوربین عقب است که راننده را از فضای اطراف خود، با نمایی حدودا ۱۸۰ درجه، آگاه می سازد.


نیسان لیف ـ با سومین رتبه در میان خودروهای خانوادگی کوچک

لیف جدیدترین خودرو نیسان با امتیاز ۹۳درصد ایمنی سرنشین بزرگسال و ۸۶ درصد ایمنی سرنشین کودک در بایسته‌ترین جایگاه رتبه‌بندی قرار گرفته است. جدیدترین فن‌آوری ایمنی نیسان لیف مجهز به سیستم خودکار همیار راننده است. این سیستم خودکار مجهز به تنظیم سرعت خودرو، اخطار انحراف از خط و ترمز خودکار است. همچنین دارای دوربین جلو و عقب و آیینه بیرون و ۱۲ حسگر یا سنسور است.


آئودی A6 ـ امن‌ترین "خودرو خانوادگی بزرگ"

آئودی A6 که نام یکی از صنایع سنتی خودرو آلمان را بر خود دارد، مجهز به جدیدترین فن‌آوری همیار راننده است. از جمله سیستم ترمز خودکار و تشخیص نقطه کور توسط همیار هوشمند راننده. این خودرو توسط دوربین‌های متعدد، حسگرها و همچنین رادارهای بسیاری هدایت می‌شود که اسباب ایمنی و راحتی راننده را فراهم می‌کنند.


مزدا ۶ ـ رتبه دوم در میان خودروهای خانوادگی بزرگ

تمامی گونه‌های مزدا ۶ به طور استاندارد مجهز به دوربین جلو، ترمز خودکار و اضطراری، کنترل پایداری الکترونیکی، اخطاردهنده انحراف از خط و دوربین تشخیص‌دهنده نقطه کور می‌باشند. علاوه بر آن، سیستم کروز نیز به شکل استاندارد در اختیار خریداران این خودرو قرار می‌گیرد. سیستمی که پیوسته میزان فاصله میان خودروها را می‌سنجد و دارای ترمز اضطراری خودکار است.


ولوو V60 ـ سومین رتبه در میان "خودروهای خانوادگی بزرگ"

V60 از فن‌آوری ایمنی بسیاری برخوردار است. مانند ترمز خودکار که موجب فعال شدن پدال ترمز می‌شود. سیستم ترمز خودکار با تشخیص خودروهای دیگر، عابران پیاده، دوچرخه‌سواران و حیوانات بزرگ موجب کاهش تصادف می‌شود. V60 همچنین با سیستم اخطاردهنده‌اش مانع از تصادم خودرو با دیگر خودروهاست. V60 دارای سیستم اخطاردهنده صوتی نیز هست که به راننده هنگام انحراف از مسیر اصلی و رانندگی در مسیر مخالف هشدار می‌دهد.


Lexus ES ـ با پنج ستاره

بهینه‌سازی فن‌آوری ایمنی لیموزین جدید ES باعث شده تا این خودرو در ارزیابی سازمان "Euro NCAP" رتبه پنج ستاره را از آن خود کند. همین شاخص رتبه‌بندی نیز سبب شده بود تا ES در سال ۲۰۱۸ نیز از سوی این سازمان به عنوان "بهترین نوع خود" شناخته شود. هم به عنوان خودرو هیبریدی و هم به عنوان خودرو الکتریکی.


بی ام و X5 ـ ایمن‌ترین خودرو کراس اوور

بی ام و X5 ایمن‌ترین خودرو از نظر کارشناسان محسوب می‌شود. این خودرو با فن‌آوری ایمنی چشمگیرش، موفق به دریافت پنج ستاره از سوی "Euro NCAP" شده است. جدیدترین بسته سیستم همیار راننده BMW شامل تنظیم سرعت، ممانعت از تصادف، تشخیص موانع و هشداردهنده انحراف از مسیر می‌باشد.


فولکس واگن توارگ ـ در رتبه دوم کراس اوور

جوان‌ترین خودرو توارگ فولکس واگن به لحاظ ایمنی، تصویری بی‌نظیر از خود برجای گذاشته است. فولکس واگن توارگ با سیستم دید در شب قادر به تشخیص عابران و حیوانات در تاریکی است و با سیستم نیمه خودکار همیار راننده می‌تواند در ترافیک سنگین کنترل خودرو را به عهده گیرد.


جگوار I-Pace، سومین خودرو ایمن کراس اوور

خودرو تمام الکتریکیI-Pace-SUV جگوار مجهز به سیستم‌های ایمنی بی‌شمار است. از جمله سیستم هشداردهنده انحراف از مسیر، ترمز اضطراری، کنترل خستگی راننده و... علاوه برآن این خودرو مجهز به بسته ایمنی استاندارد است که از سیستم تشخیص نقطه کور، کنترل سرعت و ترمز اضطراری در سرعت بالا برخوردار می‌باشد.


هیوندا نکسو ـ بهترین خودرو هیدروژنی

هیوندا نکسو SUV به عنوان بهترین خودرو الکتریکی پیل سوختی موفق به کسب رتبه پنج ستاره از سوی "Euro NCAP" شده است. نکسو همچنین به لحاظ سیستم ایمنی همیار راننده از جایگاه مطلوبی برخوردار است. این سیستم ایمنی شامل کنترل و هدایت خودرو در مسیر با سرعت ۱۰۰ کیلومتر درساعت، سیستم تشخیص نقطه کور و ترمز اضطراری است.


  • ۹۸/۰۴/۲۴
  • زهرا افشار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی