دانلود بهترین های کامپوتر و موبایل

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا

دانلود بهترین های کامپوتر و موبایل

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا دانلود تلگرام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود Divar 11.0.8 آخرین نسخه برنامه دیوار برای اندروید – خرید و فروش اجناس نو و دست دوم

برنامه دیوار - Divar
معرفی نرم افزار دیوار :
این دیوار جایی است که شما به راحتی می توانید آگهی های خود را به راحتی بر روی آن بچسبانید و یا دنبال آگهی برای کالا و یا خدمات مورد نظر خود بگردید. بله دیوار ! یک اپلیکیشن فوق العاده ایرانی که با آن می توانید اجناس و کالاهای نو و دست دوم خود را خرید و فروش کنید، خدمات و کسب و کار خود را معرفی کنید، آگهی های استخدام و کاریابی را مشاهده کنید و…
شما همواره می توانید جدیدترین ورژن اپلیکیشن دیوار و آخرین آپدیت های آن را به صورت رایگان از سایت پی سی افزار و با لینک مستقیم دانلود نمایید.

اگر شما هم به خرید و فروش کالا و لوازم دست دوم علاقه دارید؟ اگر برای معرفی کالا و یا خدمات خود و درج آگهی ها و تبلیغ هایتان در جستجوی یک مکان مناسب هستید؟ ممکن است این امر فقط با صرف هزینه های هنگفت امکان پذیر باشد.شما با نصب دیوار بر روی گوشی همراه خود این امکان را خواهید داشت تا آگهی های خود را به تعداد نامحدود بر روی دیوار و به صورت کاملا رایگان درج کنید همچنین با نصب دیوار قادر خواهید بود آگهی های دیگران را ببینید و بدین ترتیب نیازمندی های خود را همیشه در جیب خود داشته باشید.
در دیوار شما قادر خواهید بود کالا و یا خدمات خود را به راحتی معرفی کنید و با درج مشخصات و اطلاعات تماس خود به راحتی کالا و خدمات خود را به دیگران عرضه کنید و یا بر حسب نیاز اجناس ، خدمات و سایر آگهی های دیگران را ببینید و با آنها تماس بگیرید و بدین ترتیب به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای با فروشندگان و یا خریداران در تماس باشید.
کالاها و خدمات بر حسب نوع ، موضوع و موقعیت جغرافیایی شما بر اساس شهر مورد نظرتان و در دسته بندی های مختلف نظیر املاک ، وسایل نقلیه ، لوازم خانگی ، وسایل شخصی ، لوازم الکترونیکی، ، کسب و کار ، استخدام و کاریابی و… ارائه شده است و همین شما را قادر می سازد تا با یک جستجوی ساده آن چیزی را که به دنبال آن هستید به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه زیاد بیابید.


دانلود برنامه دیوار

  • ۹۸/۰۴/۰۹
  • زهرا افشار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی