دانلود بهترین های کامپوتر و موبایل

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا

دانلود بهترین های کامپوتر و موبایل

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا دانلود تلگرام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آخرین نسخه اندروید اینستاگرام Instagram 84.0.0.0.14

اپلیکیشن اینستاگرام - Instagram

شرح برنامه :
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس ، فیلم و تماس های زنده تصویری ( لایو ) و به عبارتی یک روش ساده برای ضبط و به اشتراک گذاری لحظات جهان است. دوستان و خانواده خود را در اینستاگرام دنبال کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد و از اکانت های سایرین در سراسر جهان آن چیزهایی را که شما دوست دارید و به اشتراک می گذاشته اند را کشف کنید.

با پیوستن به جامعه اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان، خود را با به اشتراک گذاری تمام لحظات روز خود به تصویر بکشید.
با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام شما می توانید عکس ها و ویدیوهایی را که می خواهید در شبکه نمایه خود نگهداری کنید ارسال نمایید، آنها را با فیلترها و ابزارهای خلاقانه ویرایش کنید و کلیپ های چندگانه را در یک ویدیو ترکیب کنید.
شما با نصب و استفاده از Instagram می توانید به مرور عکس ها و فیلم های افرادی که در فید خود دنبال می کنید بپردازید و با لایک ها و کامنت های خود با پست های یکدیگر تعامل برقرار سازید.
شما همچنین قادر خواهید بود چندین عکس و فیلم ( به هر تعدادی که می خواهید ) به داستان ( استوری اینستاگرام ) خود اضافه کنید. به آنها با متن، ابزار طراحی و جلوه های خلاقانه روح ببخشید. آنها بعد از 24 ساعت ناپدید می شوند و دیگر در شبکه نمایه و یا خوراک شما ظاهر نمی شوند.
اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که با دوستانتان تماس ویدئویی زنده برقرار سازید و به دوستانتان پیام های خصوصی مستقیم بدهید و عکس و ویدئو برای آنها ارسال کنید.
پس هم اکنون با دانلود اینستاگرام و پیوستن به جامعه یک میلیاردی از تمامی امکانات آن لذت ببرید.
اینستاگرام از اکثر زبان های دنیا از جمله زبان فارسی به خوبی پشتیبانی می کند و شما می توانید یک اینستاگرام فارسی بر روی موبایل خود داشته باشید.
شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن برنامه اینستاگرام و آخرین آپدیت و بروزرسانی آن را به صورت مستقیم از وبسایت پی سی افزار دانلود نمایید.


دانلود اینستاگرام برای اندروید

  • ۹۷/۱۲/۱۰
  • زهرا افشار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی