دانلود بهترین های کامپوتر و موبایل

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا

دانلود بهترین های کامپوتر و موبایل

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا

دانلود نرم افزار و اپلیکیشن و بازی روز دنیا دانلود تلگرام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نقد فیفا19


فیفا اخیرا، با انتشار موضوعات خاص، باعث شده تا خیلی از طرفداران بازی‌های ورزشی جذب این اثر شوند و نسخه امسال هم با یک سری تغییرات وارد میدان شده و در این بررسی، نگاهی به نقاط قوت و ضعف آن می اندازیم  و نیز به این سوال جواب می دهیم که آیا فیفا 19، آنقدر جالب است که بتوانیم برای مدت طولانی آن را تجربه کنیم یا نه. اولین چیزی که همه می خواهیم بدانیم تا در بررسی نسخه آخر به آن برسیم، تغییراتی است که بازی، نسبت به نسخه ی پیشین پیدا کرده است. ولی در مورد فیفا 19، اگر شما ویدیو‌های گیم‌پلی بازی را دیده باشید، شاید اینگونه فکر کنید که، شاید همان فیفا 18 باشد! دلیل آن این است که بازی از نظر گرافیکی و روش و سیاق کلی، شباهت خیلی زیادی به نسخه قبلی داشته است. اما تغییرات گوناگونش وقتی که کنار هم قرار می‌گیرند، کاری می‌کنند که بازی کردن این اثر، لذت‌بخش بوده و متفاوت از قبل باشد.

از جمله مشکلاتی که مخصوصا پس از انتشار آپدیت‌های اولیه در فیفا 18 بدیده می شود، متکی بودن بیش از حد بازی به سرعت است. منظور این است که در ورژن پیشین، بازیکنان سرعتی تمام بازی را کنترل می کردند و کافی بود شما سبک بازی‌تان را روی استفاده از چنین بازیکنانی تمرکز داده باشید تا شانس زیادی برای رسیدن به گل داشته باشید. همین امر هم موجب گردید تا دفاع کردن در بازی به کار سختی مبدل شود و مدافعین که اغلب سرعت کم‌تری دارند، همیشه در مقابله با بازیکنان مهاجم سرعتی اوقات سختی را بگزرانند و نتیجه کلی این موضوع، تمام شدن بازی‌ها با تعداد گل‌های بالا و مشکل تر شدن دفاع کردن بوده است و در بررسی فیفا 18 هم به آن اشاره کردیم.

فاع نمودن در بازی فیفا 19، برخلاف نسخه پیش، نه وابسته به شانس که وابسته به مهارت گیمر است و همین مساله سبب گردیده تا بتوانیم با صرف وقت و آزمون خطا، در دفاع کردن هم به مهارت بالایی رسیده باشیم و با کنترل درست بازیکنان و البته اتخاذ سیستم‌های درست، حملات حریف را خنثی کرده باشیم.

جدای از اینها، FIFA19  مکانیزم‌های جدیدی را نیز وارد مجموعه نموده است؛ مکانیزم‌هایی که لزوما همگی هم مثبت و کارامد نبوده. یکی از بهترین ویژگی‌های جدید این بازی، سیستم Dynamic Tactics نام دارد. همان سیستمی که با آن، می‌توانید قبل از آغاز بازی برای حالت‌های دفاعی و هجومی گوناگون، ترکیب و دستورالعمل‌های متفاوتی را ایجاد کرد و در بازی، با استفاده از کلید‌های جهت، این حالت‌ها را تغییر داد.

این سیستم برای طبیعی‌تر شدن کنترل و تعامل با توپ توسط بازیکنان ایجاد گشته است و خب تاثیر آن را، می‌توان در هنگام کنترل بازیکنان صاحب توپ یا دریبل زدن احساس شود که باعث شده است تا شاهد حرکات نرم‌تر و طبیعی‌تری نسبت به نسخه سال گذشته باشیم. با این حال این سیستم یک سری باگ‌های خیلی جزئی هم دارا بوده است و گه گداری بازیکنان توپ‌ها را به شکل عجیبی کنترل می‌کنند که البته، این مورد خیلی جزئی ممکن است درج شود در بازی.

  • ۹۷/۱۰/۲۲
  • زهرا افشار

فیفا 19

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی